KOREKTIVNE VJEŽBE

Da bi popravili držanje tijela i otklonili bol u leđima potrebno je kontinuirano vježbati i svjesno težiti poboljšanju svog zdravstvenog stanja!

Pilates vježbe se izvode na taj način da konstantno imamo kontrolu nad izvođenjem svakog pokreta, što je veoma bitno ukoliko već imate narušen kičmeni stub.

Nema poskoka i kod najvećeg dijela vježbi se jača muskulatura koja drži kičmu. Sve ovo djeluje pozitivno na vaša leđa i zato su pilates vježe, one koje upravo vi treba da upražnjavate. O pozitivnom učinku svjedoči i veliki broj vježbačica pilatesa u Sportsko Rekreacijskom klubu «Dami», koje već neko vrijeme već ne osjećaju prijašnje bolove u leđima.

Kod izvođenja vježbi pilatesa na lopti, vi jednostavno morate zadržati ravna leđa inače gubite ravnotežu i padate. Sama ta činjenica, da sat vremena držite pravilno držanje tijela, sjedite ispravno i uz o jačate muskulaturu leđa, dovoljna je kako biste se uključili!

Vaša obaveza je svakako da ukoliko te probleme sa kičenim stubom, o istim obavjestite voditelja programa.

Takođe za sve informacije ili individualan pristup rješavanja bolova u leđima ili nešto slično, slobodno se obratite nakon treninga Damiri!

Ne ustručavajte se, tu smo radi vas!

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *