Aqua aerobik termini treninga na Termalnoj Rivijeri Ilidža:

Utorak 19.00h , četvrtak 19.00h , subota 11.00h

Pretilnost ili gojaznost kao poslijedica nedostatka vremena, brzog načina življenja i konzumacije neadekvatne prehrane, postaje istinski problem u našem okruženju. Uporedo se pojavljuju bolovi u kičmenom stubu, zatim zglobovima i konačno refleksija svega na srce i krvne sudove.

Jedinstven lijek za sve navedeno, a koji ne podrazumijeva konzumaciju pilula u raznim bojama, niti bilo koje druge tablete,zaista postoji. To je savremeni oblik sportske rekreacije , koji podrazumijeva realizaciju vježbi u vodenom mediju

„Aqua fitness“ je jedan od savremenih oblika sportske rekreacije, koji postepeno dolazi i na naše prostore sa svojim raznim ograncima (aqua aerobic, aqua jogging, aqua dance,..). Nažalost , sama činjenica da je to nešto novo, upućuje da mnogi nisu upoznati sa njegovim efektima i značajom.

aqua ljeto 2014

Vježbanje u vodi je mnogo više od običnog hodanja, trčanja kroz specifičnu sredinu ili izvedbe nasumice odabranih pokreta.

Voditelj takvog jednog programa je glavna karika koja će vam omogućiti da se u potpunosti psiho-motorički preporodite, bez obzira na to, u kojoj se starosnoj dobi nalazite.

Trenranjem u vodenom mediju možete ojačati muskulaturu koja drži kičmeni stub ili osnažiti bilo koji drugi dio mišićnih skupina, ukoliko je vaš cilj oblikovanje tijela.

Vaše tijelo zaronjeno u vodu podržava sam 50% vaše težine, što omogućava lakšu izvedbu vježbi kao i izvedbu intenzivnih vježbi, bez opasnosti za zglobove. Idealno je za rehabilitaciju nakon operacije ili ozlijede donjih ekstremiteta. Sam otpor vode, njena „gustoća“ dadatno otežava izvedbu svakog pokreta i čini da potrošnja kalorija bude jako velika i na taj način doprinosi redukcijimasnog tkiva.

Vježbe u vodi, mogu za cilj imati i povećanje pokretljivosti, amplitude pokreta ekstremiteta, dok primjenom raznovrsnih koreografija doprinosimo i razvoju još jedne psiho motoričke sposobnosti – koordinacije.

Najbolje bi bilo da sami iskusite jedan od treninga u vodi i da samostalno prepoznate dobrobit istog.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *